søndag 2. august 2015

50 år

Jeg fikk en bestilling på et større kort til en 50- års jubilant. Hun har magedans som hobby.

  Motivet fant jeg på Pinterest, en dansende Shakira i herlige farger.

På kortet har jeg brukt brun papp, som jeg malte med hvit maling. Dies, swirl, blomster, perler, bånd, dollie og tyll. Tagsene laget jeg med med en punsh fra Martha Stewart på ene siden.

 Inni kortet laget jeg en pengelomme, med en oval dies.

Fikk høre i etterkant at mottakeren ble veldig glad for kortet! Å det var hyggelig å høre:D

Med dette kortet er jeg med på følgende utfordringer:

5 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Så flott kort.
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Wow, this is a wonderful creation! Image, colouring and design are beautiful! I love every details!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore August Challenge "ATG".
    Ileanaxx

    SvarSlett
  4. Beautiful creation! I love image and colouring!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge "Use a stampor digi".
    Ileanaxx

    SvarSlett
  5. Sorry, I missed the previous comment.
    Ileanaxx

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)