lørdag 6. juni 2015

Konfirmasjonskort

Dette var et bestillingskort, som skulle være til en jente som interesserer seg for hunder. Det ble faktisk ikke så lett som jeg hadde trodd...


Kortet ble veldig rosa! Bilde fra Pinterest, bånd og wasitape på kartongen. Litt tyll brukte jeg under bildet. Bildet er limt på med 3D puter, men det synes ikke på dette bildet. 

Jeg fant bilde av en liten hund i de rette fargen 
Pinterest, som jeg plasserte på kortet. Sommerfugler stanset ut med Martha stewart punch.

Håper mottakeren ble fornøyd😊

Med dette kortet er jeg med på følgende utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Wow this is stunning beautiful coloring. Thanks for sharing at sisters of craft good luck.
    Caroline dt

    SvarSlett
  2. Wow this is stunning beautiful coloring. Thanks for sharing at sisters of craft good luck.
    Caroline dt

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)