fredag 16. september 2011

Bursdagskort i høst farger

Dette kortet laget jeg etter en skisse fra Sketch Saturday, men siden hverdagen min er så travel rakk jeg aldri å publisere innlegget...

Forran.

 En liten frøken fargelagt med promarkers. Mottakeren har bursdag nå i høst, dermed ble kortet laget i disse fargene.

 Et skilt med bokstaver klippet ut i avispapir.

Inni kortet har jeg skrevet en peronlig hilsen. Det nydelige båndet vant jeg på Scrappetreffet i Tromsø tidligere i år :)

Med dette kortet er jeg med i Sukkersøtt sin utfordring # 137

3 kommentarer:

  1. Stilig kort du har laget...motivet ditt er stilig!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt. Lykke til !
    Angella

    SvarSlett
  2. Flott kort! Og så utrolig stilige blonder du har brukt! Me like :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!
    Herlig motiv og vakker blonde
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til :)
    Klem fra Jill

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)