tirsdag 14. januar 2020

Bursdagsmåneden januar

I januar har tre av familien på fem bursdag. Først ut tidlig i januar er Tomine, hun ble 7 år. Så ble Josefine 11 år nylig.


På slutten av måneden fyller min mann år. Det skal bli godt når januar er over! I forbindelse med bursdagen til Josefine laget jeg et par kort jeg vil vise. Det er meget praktisk å bare lage kort hjemme, når man har alt av utstyr.
Bilde på kortet er av Josefine 5 år





Jeg lager ikke så mye kort for tiden, siden jeg holder på med mye annet. Men når jeg først lager kort liker jeg at det går fort. Disse kortene brukte jeg ikke lang tid på.

Med dette pastellkortet deltar jeg i grublisen til Scrappelyst.


1 kommentar:

  1. Veldig koselig kort. Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)