tirsdag 8. mars 2016

Dåpskort

Dette kortet ble laget en tid tilbake.
                          
Bilde er fra Pinterest. To forskjellige dies.
Det er et enkelt kort og lage. Selvom jeg ikke brukte så lang tid, ble jeg fornøyd.

Inni kortet printet jeg ut en passende tekst. Litt dårlig lys her.


Håper du liker det, og jeg blir veldig glad for komentarer.

Melder dette kortet på følgende utfordring:
Papirplaneten. Utfordring #4. Baby, barn, dåp.
Hobbygarasjens utfordringsblogg. Utfordring #35. Mars. Lot meg inspirere av fargene.


4 kommentarer:

  1. søt kort, flott inspirert. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort :)
    Likar fargane, dei e so sarte .

    SvarSlett
  3. fint kort. morsom detalj med sløyfe på sugerøret :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett
  4. Et stilig kort i glade farger. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem DT-Anita

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)