mandag 27. juni 2011

Bryllupskort

Dette er mitt første bryllupskort som jeg lager. Jeg ble
veldig fornøyd med resultatet:)
Brukte hvit kartong i bunnen, og mønsterark i en lys turkis
farge. Bånd fra Bundingen på Jekta Storsenter. Teksten
har jeg skrevet ut fra pcèn.

 Hjerte er laget av lys kartong i bunnen, med limte blomster
på toppen. Jeg har festet et lite hjerte mellom blomstene,
og limt noen perler på blomstene.

 Jeg har brukt en ferdig utstanset sommerfugl, som jeg
stæsjet med noen halvperler.

 Inni kortet har jeg stemplet et lite vers.


Med dette kortet vil jeg delta i følgende utfordringer:

1 kommentar:

  1. Hei,

    Flott bryllupskort du har laget. :)

    Du har lagt inn ditt bidrag på en slik måte at man ikke kommer til bloggen din, kun til bildet.
    Da er det litt vanskelig å få lagt igjen en kommentar. :/
    Jeg valgte å prøve å lete opp bloggen din og fant den.

    Du har lagt inn denne linken: http://3.bp.blogspot.com/-TlQqhmQQN3c/TgiwGoUMF1I/AAAAAAAAAEs/Uc3DI4RjSMY/s1600/Bryllup1red.jpg og da kommer man kun til bildet av bidraget.

    Dette er linken du skulle ha lagt inn: http://marlenesscrapp.blogspot.com/2011/06/bryllupskort.html

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)